Умови використання сайту канцелярські-штучки.com.ua
Увага! Перед переглядом цього сайту уважно прочитайте ці умови. Якщо ви не погоджуєтесь з цими умовами, не використовуйте цей сайт.
Договір публічної оферти
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Договірні відносини між Продавцем та Покупцем оформлюються у вигляді Договору публічної оферти. Натискання на сторінці Веб-сайту https://канцелярські-штучки.com.ua в кошику товару кнопки «Оформити замовлення» означає, що Покупець, незалежно від статусу (фізична особа, юридична особа, фізична особа-підприємець), згідно з чинним міжнародним та українським законодавством, взяв до виконання умови Договору.
1.2. Договір публічної оферти є публічним, тобто відповідно до статей 633, 641 Цивільного кодексу України, його умови однакові для всіх Покупців незалежно від статусу (фізична особа, юридична особа, фізична особа-підприємець). При повній згоді з цим Договором Покупець приймає умови та порядок оформлення замовлення, оплати та доставки товару Продавцем, відповідальності за недобросовісне Замовлення та за невиконання умов цього Договору.
1.3. Цей Договір набирає чинності з моменту натискання на кнопку «Оформити замовлення», яким Покупець дає згоду здійснити покупку наявного Продавця Товару та діє до моменту отримання Покупцем Товару від Продавця та повного розрахунку з ним.
1.4. Для регулювання договірних правовідносин за Договором Сторони обирають та, у разі потреби, застосовують українське законодавство. Якщо міжнародним договором, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України, встановлені інші правила, ніж ті, що встановлені українським законодавством, застосовуються правила міжнародного договору.
2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
2.1. Продавець зобов'язується на умовах та в порядку, визначених цим Договором, продати Товар на основі Замовлення, оформленого Покупцем на відповідній сторінці Веб-сайту https://канцелярські-штучки.com.ua, а Покупець зобов'язується на умовах та в порядку, визначених цим Договором, купити Товар та сплатити за нього.
2.2. Продавець гарантує, що Товар не передано у заставу, не є предметом спору, не перебуває під арештом, а також на нього відсутні будь-які права третіх осіб.
2.3. Продавець і Покупець підтверджують, що чинний Договір не є фіктивним або удаваним правочином або угодою, вчиненою під впливом тиску або обману.
2.4. Продавець підтверджує, що має всі необхідні дозволи на провадження господарської діяльності, які регулюють сферу правовідносин, що виникають та діють у процесі виконання цього Договору, та зобов'язується нести відповідальність у разі порушення прав Покупця у процесі виконання цього Договору та реалізації Товару.
3. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ПРОДАВЦЯ
3.1. Продавець зобов'язаний:
- виконувати умови цього Договору - виконувати замовлення Покупця у разі надходження оплати від Покупця;
- передати Покупцю Товар згідно з вибраним зразком на відповідній сторінці Веб-сайту https://канцелярські-штучки.com.ua, оформленому у вигляді замовлення та на умовах цього Договору;
- перевірити якісні та кількісні характеристики Товару під час його пакування на складі;
- повідомити покупця про можливу додаткову комісію під час оплати європейських замовлень картами типу Mastercard, Visa, Visa Electron, Mastercard Electronic, Maestro шляхом інформування.
3.2. Продавець має право:
- в односторонньому порядку призупинити надання послуг за цим Договором у разі порушення Покупцем умов цього Договору.
3.3. Продавець:
Суб'єкт господарювання з-поміж осіб, які пропонують до придбання на Веб-сайті https://канцелярські-штучки.com.ua. Товар за єдиними узгодженими правилами, викладеними у цьому договорі публічної оферти.
4. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ПОКУПЦЯ
4.1. Покупець зобов'язаний:
- своєчасно оплатити та отримати замовлення на умовах цього Договору;
- ознайомитись з інформацією про Товар, розміщену на Веб-сайті https://канцелярські-штучки.com.ua;
- при отриманні Товару переконатися у цілісності та комплектності Товару шляхом огляду вмісту упаковки. У разі пошкодження або неповної комплектації Товару - зафіксувати їх в акті, який разом із Покупцем має підписати особу, яка здійснила його доставку Покупцю.
4.2. Покупець має право:
- оформити замовлення на відповідній сторінці Веб-сайту https://канцелярські-штучки.com.ua;
- вимагати від продавця виконання умов цього Договору;
- на інформування про можливу додаткову комісію при оплаті європейських замовлень картами типу Mastercard, Visa, Visa Electron, Mastercard Electronic, Maestro.
5. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
5.1. Покупець самостійно оформляє замовлення на відповідній сторінці Веб-сайту https://канцелярські-штучки.com.ua шляхом додавання Товарів у віртуальний кошик за допомогою натискання кнопки «КУПИТИ», або зробивши замовлення електронною поштою, або за номером телефону, вказаним у розділі контактів Веб-сайт.ua.
5.2. Термін формування Замовлення до 2 робочих днів із моменту його оформлення. У разі, якщо замовлення надіслано у вихідний або святковий день, термін формування починається з першого після вихідного робочого дня.
6. ЦІНА ДОГОВОРУ І ПОРЯДОК ОПЛАТИ
6.1. Ціна кожного окремого Товару визначається Продавцем та вказується на відповідній сторінці Веб-сайту https://канцелярські-штучки.com.ua. Ціна Договору визначається шляхом складання цін усіх вибраних Товарів, поміщених у віртуальний кошик.
6.2. Вартість Замовлення може змінюватись в залежності від ціни, кількості чи номенклатури товару.
6.3. Покупець може сплатити замовлення такими способами:
1) за допомогою Інтернет-банкінгу LiqPay. Кредитною карткою Visa, Mastercard
2) післяплатою, при отриманні Замовлення у відділенні служби доставки на території України або на території іншої країни відповідно до місця здійснення замовлення товару.
3) будь-яким іншим способом за домовленістю із Продавцем.
Примітка. При оплаті Покупцем замовлення платіжною карткою можливе стягнення додаткової комісії емітентом цієї картки, зокрема при оплаті Покупцем замовлення платіжною карткою можливе стягнення додаткової комісії при оплаті Покупцем європейських замовлень емітентами карток Visa, Mastercard, Visa Electron, Mastercard Electronic, Maestro. При натисканні на сторінці Веб-сайту https://канцелярські-штучки.com.ua у відповідному розділі кнопки «Оформити замовлення» означає, що Продавець повідомив Покупця про можливість стягнення додаткової комісії при оплаті Покупцем європейських замовлень, емітентом картки Visa, Mastercard, Visa Electron.
7. УМОВИ ДОСТАВКИ ТОВАРУ
7.1 Покупець отримує Товар за допомогою вибраного способу доставки. Порядок оплати та одержання вказано на відповідній сторінці Веб-сайту https://канцелярські-штучки.com.ua.
7.2. При доставці Товарів до інших міст України або на територію іншої країни, що виконується іншими Службами доставки (далі Компаніями-перевізниками) Покупець у повному обсязі та беззастережно погоджується з Правилами перевезення вантажів цими компаніями-перевізниками.
7.3. Факт отримання Товару та відсутність претензій до якості Товару, що доставляється Компаніями-перевізниками, Покупець підтверджує власним підписом у товарно-транспортній накладній, декларації Компанії-перевізника або у видатковій накладній при отриманні Товару. Зі свого боку, Продавець гарантує відвантаження Товару Компанії-перевізнику в кількості, зазначеній та сплаченій Покупцем, у комплектності згідно із Замовленням Покупця та у належній якості.
7.4. У разі відсутності Покупця за адресою доставки, вказаною Покупцем у заявці або відмови Покупця від отримання Товару з необґрунтованих причин, при доставці Кур'єром компанії-перевізника, Товар повертається до відділення компанії-перевізника, з якого відправлялася Замовлення Покупцю Продавцем. Оплата за послуги Компанії-перевізника віднімається із суми, перерахованої Покупцем за Товар. Залишок суми повертається Покупцеві на підставі його листа, надісланого на e-mail: info@канцелярські-штучки.com.ua із зазначенням розрахункового рахунку, на який мають бути повернені кошти.
Усі питання, що виникли в процесі оплати та отримання Товару, Покупець може з'ясувати за контактними даними у розділі Контакти.
8. УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
8.1. Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», Покупець має право на обмін Товару неналежної якості протягом чотирнадцяти днів, за винятком дня покупки, якщо більш тривалий термін не оголошений Продавцем. Покупець має право на обмін Товару з урахуванням положень законодавства про підстави та переліку Товарів, які не підлягають обміну (поверненню). Книги, згідно із Законом України, поверненню та обміну не підлягають. Підлягають поверненню книги з поліграфічним шлюбом та механічними ушкодженнями.
8.2. Якщо Покупець має намір повернути Товар, таке повернення здійснюється відповідно до розділу Сайту «Повернення» з урахуванням правил та умов перевізника або кур'єра, що діють на території України або на території іншої країни, відповідно до місця здійснення Товару та здійснюється за згодою Продавця та за рахунок Покупця.
8.3. У разі наявності поліграфічного шлюбу або інших недоліків, Покупець зобов'язаний зафіксувати його в складеному акті довільної форми. оформлення замовлення на Товар) про виявлені недоліки та домовитись про заміну Товару, заповнивши при цьому рекламаційну форму на повернення Товару на сайті https://канцелярські-штучки.com.ua.
8.4. Сторони погодили, що у разі недотримання обов'язкових вимог зазначеної процедури, визнається отримання Покупцем Товару у належному стані – без будь-яких механічних пошкоджень та повної комплектності.
9. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН І ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
9.1 Сторони несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання умов цього Договору у порядку, передбаченому цим Договором та чинним міжнародним та українським законодавством.
9.2. У разі виникнення спорів, пов'язаних з виконанням Сторонами цього Договору, за винятком спорів про стягнення заборгованості з Покупця, Сторони зобов'язуються вирішувати їх шляхом переговорів з дотриманням претензійного порядку. дотримання претензійного порядку не вимагається.
9.3. Усі спори, розбіжності або вимоги, що виникають з цього Договору або у зв'язку з ним, у тому числі стосовно його виконання, порушення, припинення чи недійсності, підлягають вирішенню у відповідному суді згідно з міжнародним та українським матеріальним та процесуальним правом.
10. ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ
10.1 Сторони не несуть відповідальності за невиконання будь-якого зі своїх зобов'язань, за винятком зобов'язань щодо оплати, якщо доведуть, що таке невиконання було викликане форс-мажорними обставинами, тобто подіями або обставинами, які дійсно перебувають поза контролем такої сторони, що настали після укладення цього Договору, які мають непередбачуваний та невідворотний.
До форс-мажорних обставин належать, зокрема, природні катаклізми, страйки, пожежі, повені, вибухи, зледеніння, війни (як оголошені, так і неоголошені), заколоти, загибель товару, затримки перевізників, спричинені аваріями або несприятливими погодними умовами, обмеження, що накладаються державними органами (включаючи розподіли, пріоритети, офіційні вимоги, квоти та ціновий контроль), якщо ці обставини безпосередньо вплинули на виконання цього Договору.
10.2. Сторона, для якої стало неможливим виконання зобов'язань за цим Договором через настання форс-мажорних обставин, повинна негайно інформувати іншу Сторону в письмовому вигляді про виникнення вищевказаних обставин, а також протягом 30 (тридцяти) календарних днів надати іншій Стороні. довідка, сертифікат або інший відповідний документ, виданий уповноваженим державним органом, розташованим за місцем виникнення форс-мажорних обставин.
10.3. Час, який потрібний Сторонам для виконання своїх зобов'язань за цим Договором, буде продовжено на будь-який термін, протягом якого було відкладено виконання через перелічені обставини.
10.4 Якщо через дії обставин непереборної сили невиконання зобов'язань за цим Договором триває більше трьох місяців, кожна із Сторін має право розірвати цей Договір в односторонньому порядку, письмово повідомивши про це іншу сторону.
Незважаючи на настання форс-мажору, перед припиненням цього Договору внаслідок форс-мажорних обставин, Сторони здійснюють остаточні взаєморозрахунки.
11. ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ
11.1. Інформація, що надається Покупцем, є конфіденційною.
11.2. Власним акцептуванням Договору або реєстрацією на Веб-сайті https://канцелярські-штучки.com.ua (заповнення реєстраційної анкети) Покупець добровільно дає згоду на збір та обробку своїх персональних даних з наступною метою: дані, які стають відомими, будуть використовуватися в замовлення, розсилання телекомунікаційними засобами зв'язку (електронною поштою, мобільним зв'язком) рекламних та спеціальних пропозицій, інформації про акції, розіграші або будь-яку іншу інформацію про діяльність Веб-сайту https://канцелярські-штучки.com.ua.
Для цілей, передбаченних цим пунктом, Покупцеві мають право надсилатися листи, повідомлення та матеріали на поштову адресу, e-mail Покупця, а також надсилатися SMS-повідомлення, здійснювати дзвінки на вказаний в анкеті або Замовленні телефонний номер.
11.3. Покупець дає право здійснювати обробку його персональних даних, у тому числі: поміщати персональні дані до баз даних (без додаткового повідомлення про це), здійснювати довічне зберігання даних, їх накопичення, оновлення, зміну (при необхідності). Продавець зобов'язується забезпечити захист даних від несанкціонованого доступу третіх осіб, не розповсюджувати та не передавати дані будь-якій третій стороні (крім передачі даних пов'язаним особам, комерційним партнерам, особам, уповноваженим Продавцем на здійснення безпосередньої обробки даних для зазначених цілей, а також на обов'язковий запит компетентного державного органу).
11.4. У разі небажання отримувати розсилку, Покупець має право звернутися до Продавця, написавши заяву про відмову від отримання рекламних матеріалів, надіславши її на поштову чи електронну адресу.
11.5. Продавець не несе відповідальності за зміст та достовірність інформації, що надається Покупцем під час оформлення замовлення. Покупець несе відповідальність за достовірність зазначеної під час оформлення замовлення інформації.
11.6 Веб-сайт https://канцелярські-штучки.com.ua дозволяє вам переглядати та завантажувати матеріали тільки для особистого некомерційного використання, за умови збереження всієї інформації про авторське право та інших відомостей про право власності, що містяться у вихідних матеріалах та будь-яких їх копіях. Забороняється змінювати матеріали цього Сайту, а також розповсюджувати чи демонструвати їх у будь-якому вигляді або використовувати їх будь-яким іншим чином для громадських чи комерційних цілей. Будь-яке використання цих матеріалів на інших сайтах забороняється. Матеріали призначені для використання виключно в особистих цілях (в т.ч. для демонстрації друзям у соціальних мережах, електронною поштою тощо).
11.7 Матеріали та послуги цього сайту надаються «як є» без будь-яких гарантій. Веб-сайт https://канцелярські-штучки.com.ua не гарантує точності та повноти матеріалів, програм та послуг, що надаються на цьому Сайті. Веб-сайт https://канцелярські-штучки.com.ua у будь-який час без повідомлення може вносити зміни до матеріалів та послуг, що надаються на цьому Сайті, а також до згаданих у них продуктів та цін. У разі старіння матеріалів та послуг Веб-сайт https://канцелярські-штучки.com.ua не зобов'язується оновлювати їх негайно. Веб-сайт https://канцелярські-штучки.com.ua за жодних обставин не несе відповідальності за будь-які збитки (включаючи, але не обмежуючись збитками від втрати прибутку, даних або від переривання ділової активності), що виник внаслідок використання, неможливості використання або результатів використання цього сайту.
11.8 Залишаючи коментарі на сайті, ви несете відповідальність, що дане повідомлення не є незаконним, шкідливим, загрозливим, наклепницьким, ображає моральність, порушує авторські права, пропагує ненависть і/або дискримінацію людей за расовою, етнічною, статевою, релігійною, релігійною. організацій, а також будь-яким іншим чином порушує чинне законодавство України. Ви погоджуєтесь, що будь-яке ваше повідомлення на Сайті адміністратор може видаляти без вашої на те згоди, а також безоплатно використовувати на свій розсуд. Веб-сайт https://канцелярські-штучки.com.ua не несе відповідальності за будь-яку інформацію, розміщену користувачами Сайту.